Klanttevredenheid

Tevreden team en klant na oplevering van het pand

Klanten verrassen en zorgen dat ze enthousiast over je zijn. Als ontwerpende bouwer willen we met onze integrale aanpak onze klanten optimaal bedienen en een plek creëren waar mensen graag zijn. Of en in welke mate we daarin slagen, meten we met onze klanttevredenheidsonderzoeken. 

De beste indicator van de mate van tevredenheid is het antwoord op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een andere partij? Onze lat voor klanttevredenheid ligt hoog. Op een schaal van 1-10 willen we een 9 of 10 halen; en we gaan voor een algemeen klantcijfer van tenminste een 8,5. We zijn er echter van overtuigd dat wanneer we met elkaar blijven werken aan een optimale invulling van de wensen van onze klanten, die 9 of 10 eigenlijk vanzelf volgt.   

Wij willen open en transparant zijn, ook voor wat betreft de reacties van onze klanten. Via het platform tevreden.nl sturen wij ons klanttevredenheidsonderzoek. De reacties publiceren we zowel op heembouw.tevreden.nl als onze eigen website.

Klantgroep