Klanttevredenheid
Als ontwerpende bouwer willen we voor onze klanten echt een plek creëren waar mensen graag zijn. Of en in welke mate we daarin slagen, meten we met onze klanttevredenheidsonderzoeken. De beste indicator van de mate van tevredenheid is het antwoord op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een andere partij? Onze lat voor klanttevredenheid ligt hoog. Op een schaal van 1-10 willen we een 9 of 10 halen en een gemiddeld klantcijfer van tenminste een 8,5.
We zijn er van overtuigd dat wanneer we met elkaar blijven werken aan een optimale invulling van de wensen van onze klanten, die 9 of 10 eigenlijk vanzelf volgt. En dat gaat goed: in 2022 was het gemiddelde klantcijfer een 8,8 bij een NPS van +80.
- 9
CPM Europe BV Goede indruk, goed contact.
29 juni 2023 - 8
Applied Medical Het gerealiseerde eindresultaat voldoet aan de verwachtingen en past goed bij de uitstraling van de overige panden. Applied Medical is tevreden met de geleverde kwaliteit. De begeleiding op de bouw was goed, de communicatie was helder en op de inhoud gericht. Het proces zelf had soepeler gekund. De verwachtingen waren onvoldoende op elkaar afgestemd wat soms tot discussies heeft geleidt.
8 maart 2023 - 9
Ik heb Heembouw leren kennen als een professionele partij, die luistert naar de klant en hem veel werk uit handen neemt.
23 januari 2023 - 8
Aludyne Netherlands BV Een positieve samenwerking. Aangenaam verrast door het werken met LEAN en de pullplanning. Meedenken en durven te vertellen als zaken niet haalbaar zijn en denken in alternatieven.
9 december 2022