Klanttevredenheid
Als ontwerpende bouwer willen we voor onze klanten echt een plek creëren waar mensen graag zijn. Of en in welke mate we daarin slagen, meten we met onze klanttevredenheidsonderzoeken. De beste indicator van de mate van tevredenheid is het antwoord op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een andere partij? Onze lat voor klanttevredenheid ligt hoog. Op een schaal van 1-10 willen we een 9 of 10 halen en een gemiddeld klantcijfer van tenminste een 8,5.
We zijn er van overtuigd dat wanneer we met elkaar blijven werken aan een optimale invulling van de wensen van onze klanten, die 9 of 10 eigenlijk vanzelf volgt. En dat gaat goed: in 2023 was het gemiddelde klantcijfer een 8,5 bij een NPS van +62.
Fijn bedrijf om mee samen te werken.
28 februari 2024Prettige, professionele samenwerking met korte communicatie lijnen. Goede bereikbaarheid en snel schakelen, met als uitgangspunt "plekken waar mensen willen zijn".
23 februari 2024Zeer goed ! Kundige prettige vakmensen waardoor processen soepel verlopen.
30 november 2023Mijn ervaring met Heembouw is prima. Heembouw is serice gericht en doet wat ze beloven.
22 november 2023Derde keer dat Vink een bouwtraject doet met Heembouw en dat zegt wel voldoende. En weer tot volle tevredenheid.
22 november 2023