Klanttevredenheid
Als ontwerpende bouwer willen we voor onze klanten echt een plek creëren waar mensen graag zijn. Of en in welke mate we daarin slagen, meten we met onze klanttevredenheidsonderzoeken. De beste indicator van de mate van tevredenheid is het antwoord op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een andere partij? Onze lat voor klanttevredenheid ligt hoog. Op een schaal van 1-10 willen we een 9 of 10 halen en een gemiddeld klantcijfer van tenminste een 8,5.
We zijn er van overtuigd dat wanneer we met elkaar blijven werken aan een optimale invulling van de wensen van onze klanten, die 9 of 10 eigenlijk vanzelf volgt. En dat gaat goed: in 2024 was het gemiddelde klantcijfer een 8,8 bij een NPS van +83.
- 8
Woningbedrijf Velsen Heembouw, daar kom je echt verder mee.
28 januari 2025 - 9
Positieve ervaring, die vertaald is vanaf het begin met een algemene uitvraag. Daarbij zijn de eisen van de gemeente en van ons zelf vertaald in het ontwerp. Het voordeel is dat je aan tafel zit met mensen, die gelijk een prijs kunnen bepalen. Dus niet alleen met de architect, maar het integraal ontwerpen is als positief ervaren.
17 december 2024 - 9
Heevas Zeer Positief :-)
16 december 2024 - 9
Nabuurs B.V. Goed, meer dan alleen ontwerpende bouwer, niet de goedkoopste, denkt mee hoe de belegger het wil hebben, draagt huurder aan (Food Locker).
13 december 2024 - 8
QuaWonen Het is fijn werken met Heembouw en dat heeft geleid tot een goed gedragen plan. Zaken die er voor ons uitspringen zijn de integrale aanpak als ontwerpende bouwer, de flexibiliteit, de snelheid van handelen en de professionaliteit van Heembouw.
13 december 2024