Klanttevredenheid
Als ontwerpende bouwer willen we voor onze klanten echt een plek creëren waar mensen graag zijn. Of en in welke mate we daarin slagen, meten we met onze klanttevredenheidsonderzoeken. De beste indicator van de mate van tevredenheid is het antwoord op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een andere partij? Onze lat voor klanttevredenheid ligt hoog. Op een schaal van 1-10 willen we een 9 of 10 halen en een gemiddeld klantcijfer van tenminste een 8,5.
We zijn er van overtuigd dat wanneer we met elkaar blijven werken aan een optimale invulling van de wensen van onze klanten, die 9 of 10 eigenlijk vanzelf volgt. En dat gaat goed: in 2023 was het gemiddelde klantcijfer een 8,5 bij een NPS van +62.
Een hele professionele partij, benaderbaar. Werk wordt goed uitgevoerd en conform planning. "We hebben er weinig omkijken naar". Als er een probleem is wordt dit gelijk aangepakt.
15 oktober 2024Goede samenwerking vanaf het begin. Goede afspraken met elkaar gemaakt binnen een professionele omgeving en succesvol verlopen.
12 oktober 2024Goed ontzorgd door uitvoeringsteam. Woningen verkocht met gescheiden ka- overeenkomst, dus kopers zijn klanten.
11 oktober 2024Toegankelijk, meedenkend en uniek voor een bouwer; een bedrijf met zelfreflectie. En Heembouw heeft gewoon nog vaklieden in dienst.
11 oktober 2024We hebben niet voor niks voor de derde keer gebouwd, het vertrouwen is er dat alles in orde komt.
11 oktober 2024