Klanttevredenheid
Als ontwerpende bouwer willen we voor onze klanten echt een plek creëren waar mensen graag zijn. Of we daarin slagen, meten we met onze klanttevredenheidsonderzoeken en door de NPS-vraag te stellen “Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt, op een schaal van 1-10?” Daarbij gaan we voor een 9 of 10 en willen we een gemiddeld klantcijfer van tenminste een 8,5.
We zijn ervan overtuigd dat we door samen te blijven werken aan de beste oplossing voor de wensen van onze klanten, goede cijfers als vanzelf volgen. En dat gaat goed: In 2024 scoorden we een 8,8 als gemiddeld klantcijfer en een NPS van +83.
- 9
Holland Food Service Holland Food Service kijkt overwegend positief terug op de samenwerking met Heembouw. Het project was groot en complex en Heembouw werd gekozen vanwege expertise, kennis van voedselveiligheid en imago. Ondanks een moeizame opleverings- en nazorgfase zou HFS opnieuw voor Heembouw kiezen en bevelen zij Heembouw aan bij andere ondernemers.
16 december 2025 - 10
Alcomij beheer B.V. Betrouwbare enthousiaste partner
15 december 2025 - 9
Woningbouwbedrijf St.Willibrordus Goede algemene ervaring, aan de voorkant goede aanbieding en in de uitvoering goede aanpak en planning.
12 december 2025 - 9
Super positief. Goede samenwerking, fijne communicatie en problemen werden snel opgelost. Dit gebouw is de blauwdruk voor succes en een voorbeeld voor andere gebouwen die operationeel zijn.
10 december 2025 - 8
J.G. van der Mey Holding B.V. Positieve ervaring, niet eerder een project gedaan met een architect en bouwer in één bedrijf. Dit vertaalt zich positief uit, zeker op basis van ontzorging.
8 december 2025
.jpg)