Klanttevredenheid
Als ontwerpende bouwer willen we voor onze klanten echt een plek creëren waar mensen graag zijn. Of en in welke mate we daarin slagen, meten we met onze klanttevredenheidsonderzoeken. De beste indicator van de mate van tevredenheid is het antwoord op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een andere partij? Onze lat voor klanttevredenheid ligt hoog. Op een schaal van 1-10 willen we een 9 of 10 halen en een gemiddeld klantcijfer van tenminste een 8,5.
We zijn er van overtuigd dat wanneer we met elkaar blijven werken aan een optimale invulling van de wensen van onze klanten, die 9 of 10 eigenlijk vanzelf volgt. En dat gaat goed: in 2024 was het gemiddelde klantcijfer een 8,8 bij een NPS van +83.
- 9
Pluripharm Prettige partij om mee samen te werken, omdat het contact goed verloopt. Goede bereikbaarheid en inhoudelijke kennis is up tot date. Iedereen komt zijn afspraken na.
14 augustus 2025 - 9
AHAM Vastgoed We zijn in moeilijke marktomstandigheden toch tot een overeenkomst gekomen. Heembouw voelt zich duidelijk gecommitteerd aan de opgave.
23 juli 2025 - 9
AHAM Vastgoed Heembouw is kundig, benaderbaar en bijzonder open staan voor een dialoog.
23 juli 2025 - 9
De Sleutels De algemene ervaring is heel positief. En Heembouw is heel volhardend geweest om het project voor elkaar te krijgen. En de mensen van Heembouw hebben altijd vanuit het positieve gekeken om het project te laten slagen.
4 juli 2025 - 9
Schiphol Real Estate WTC B.V. Heembouw is een prima partij. Geen zorgen. Superfijne samenwerking. We hebben weinig omkijken naar de projecten.
3 juli 2025