Klanttevredenheid
Als ontwerpende bouwer willen we voor onze klanten echt een plek creëren waar mensen graag zijn. Of en in welke mate we daarin slagen, meten we met onze klanttevredenheidsonderzoeken. De beste indicator van de mate van tevredenheid is het antwoord op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een andere partij? Onze lat voor klanttevredenheid ligt hoog. Op een schaal van 1-10 willen we een 9 of 10 halen en een gemiddeld klantcijfer van tenminste een 8,5.
We zijn er van overtuigd dat wanneer we met elkaar blijven werken aan een optimale invulling van de wensen van onze klanten, die 9 of 10 eigenlijk vanzelf volgt. En dat gaat goed: in 2024 was het gemiddelde klantcijfer een 8,8 bij een NPS van +83.
- 9
Sunrise Real Estate Heembouw have been an excellent partner and GC for us in the NL. They are an honest, trustworthy group of professionals who we would like to continue to work with. The quality of the construction is excellent. One aspect is we find Heembouw more expensive than the majority of the market and of course, this is expected given the quality of the service, and our preference would be to continue to work with Heembouw but we typically see they are 10-15% more expensive.
14 oktober 2025 - 9
Men denkt proactief mee, komt met oplossingen. Signaleert problemen meestal ruim op tijd. Voor deze kwaliteit wordt wel betaald.
9 oktober 2025 - 10
ASRock Europe B.V. Positief! Alles is goed verlopen. Prettige communicatie en afspraken worden nagekomen.
18 september 2025 - 8
Hoorne Vastgoed Prima ervaring waarbij door Heembouw goed en effectief is mee gedacht om de nodige extra ruimte te realiseren
17 september 2025 - 9
Green Real Estate Goede ervaring, betrouwbaar, professioneel, komt afspraken na en de communicatie is open en goed.
1 september 2025