Deel via LinkedIn

Deel via E-mail

14 januari 2015

Hoe deed Heembouw het online in 2014? Ons jaaroverzicht geeft hier antwoord op. We hebben een aantal statistieken uitgelicht om jullie een kijkje in onze online wereld te geven. Vind je het overzicht interessant dan maak je ons erg blij door dit artikel online te delen. Dit in ruil voor een persoonlijke reactie natuurlijk!

In 2014 steeg het aantal bezoekers op onze website met 13% t.o.v. 2013. We zijn erin geslaagd meer bezoekers via Social Media naar onze website te trekken. Dit is het resultaat van interne workshops waardoor steeds meer collega's echt actief aan de slag gaan met Social Media. LinkedIn is hiervoor het meest gebruikte netwerk waarop inmiddels 130 collega's actief zijn. We zien ook dat het aantal volgers van onze bedrijfspagina op LinkedIn flink aan het stijgen is.

Ook door het schrijven van relevante blog artikelen weten we steeds meer bezoekers naar onze website te trekken. In 2014 schreven we in totaal 35 artikelen waarvan er een aantal erg goed gelezen worden. De top 10 van best gelezen blog artikelen vind je in het jaaroverzicht. Erg leuk natuurlijk om hier als Heembouwer in te staan. We hopen dan ook op een flinke interne onderlinge strijd voor een plekje in de top 10 van 2015.

Twitter is voor ons een belangrijk netwerk. Ook hier blijft het aantal volgers stijgen. Op 22 september bereikten we de mijlpaal van 5000 volgers. Reden voor ons om een filmpje te maken met een hoofdrol voor onze collega's. Gemist? Bekijk hem hier alsnog.

De infographic spreekt verder voor zich. Je ziet hem hieronder. Door erop te klikken kun je een PDF versie met werkende links downloaden.

Heb je vragen of wil je reageren naar aanleiding van dit overzicht? Dit kan door hieronder een reactie achter te laten of door je vraag of bericht via twitter te sturen naar @Heembouw of @BouwmeesterB.

Interessant? Wees sociaal